Min bil er ganske god, foruten en hjulbue som må skiftes ut etter hvert. Og ja, det er fukt i bagasjerommet.
Hovedspørsmålet mit er rett, bør disse bilene sendes til en seriøs antirust/tektylbehandling? hjelper dette? Før eller siden vil jo sikkert dører og fler hjulbuer få den stygge brunfargen.
Så jeg lurer på om det er lønnsomt, og om det egentlig hjelper med en ordentlig antirust/hulrom/tektylbehandling hos et seriøst karosseriverksted? Dette har hittil vært ganske høyt opp på min prioriteringsliste...så derfor vil jeg høre litt meninger om det før jeg bestemmer meg for om bilen skal svømme i olje eller ikke

Tilleggsspørsmål 1, Noen som har erfaring med fukt i bagasjerommet? kommer dette av utette pakninger rundt baklyktene? hva er trikset for å få bort fukten?
tilleggsspørsmål 2, sliter saab generelt med tett "avløpssystem" når det gjelder vann på taket osv? Min a-stolpe var en dag ganske fuktig..fikk fiksa det denne gangen enkelt..en pakning som lå iveien..men har fler bekjente som også har dette problemet! hva er trikset her?
Tips taes imot med stort smil

Jeg vil jo gi karosseri et lengst mulig liv..og unngå mest mulig rust..derfor: gode forslag, tips triks, hva jeg bør gjøre kommer godt med. Har tenkt å behold bilen en god stund så