motor min lekker ut bl? eksos i ...
Moderator: Moderatorer
motor min lekker ut blå eksos i ...
min saab lekker ut blå eksos i olje påfyll delsel. det er 3d T16 87 modell,, hva kan dette være ??
-
- 1,5 bar
- Sted: Sunnmøre
Eg har slitte stempelringer sjølv. Dårleg komp. på 4. syl. På 1., 2. og 3. sylinder var kompresjonen på over 150 psi(?) og på den 4. var der berre 90 psi eller noke sant. Kjem litt blårøyk ut fra oljepåfyllinga når eg opnar det, og jævligt med blårøyk ut bak spesielt på tomgang
Brukar litt olje ja
Men det eg lurer på er kva som skjer til slutt? Kjem motoren til å skjere seg? Og kor lenge kan det gå evt. før det skjer noko?

Men det eg lurer på er kva som skjer til slutt? Kjem motoren til å skjere seg? Og kor lenge kan det gå evt. før det skjer noko?
SAAB 9000 CSE 2.0t (M97)
-
- 1,5 bar
Kjem motoren til å stoppe når det berre er nr. 4 som har dårlege stempelringar ? Pluggen på nr. 4 ser ikkje noke særleg våte ut, og er ganske lik dei andre.john n04 skrev:Motoren kommer ikke til å skjære seg. Den kan komme til å stoppe fordi sylinderen blir full av olje og tennpluggene blir for våte og bensinen ikke tenner. Ingen "alvorlige" ting kan skje. bilen mister effekt så du bør nok ta en overhaling.
Eg har akkurat kjøpt bilen og skal i militæret i August, so eg har tenkt å berre kjøre med det fram til då, og overhale motoren når eg kjem frå militæret.
SAAB 9000 CSE 2.0t (M97)
-
- 1,5 bar
Hehe! Ryker gjer den!! Hatar å stå i kryss å vente for då må eg lukke alle vindu å skru AC'en på resirk.
Men det er i hovudsak på varm motor den ryker mest.. Kan det ha nokon forskjell å bytte til olje med lavare (?) viskositet ved varm motor? F.eks 10W30?? Slik at oljen ikkje blir so tynn når den e varm? Eller er gåen stempelringar so stort "glis" at det ikkje har noken funksjon der? Kan godt vere at ventiltetningane er gåen i tillegg også...
Ellers må eg berre passe på å peile olje

Ellers må eg berre passe på å peile olje

SAAB 9000 CSE 2.0t (M97)
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt: