Avlastningsventil og900T16

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Svar
Lars_N289
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 431
Registrert: 01 sep 2003, 01:00
Sted: Bergen

Avlastningsventil og900T16

Legg inn av Lars_N289 » 30 jun 2004, 16:14

Hei! Eg lurer på kor avlastningsventilen på T16 er festa. Skal nemlig montere ein på T8'en, men så må eg kome inn en plass. Eit alternativ er selvfølgelig å sveise på ein flens på siste røret før innsug. Noko som har forslag?
Saab 9-5 Vector Sport M05

Lars_N289
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 431
Registrert: 01 sep 2003, 01:00
Sted: Bergen

Legg inn av Lars_N289 » 02 jul 2004, 17:36

Ingen som kan svare meg på dette enkle spørsmålet. Enkelt og og greit, kor er den festa? :)
Saab 9-5 Vector Sport M05

Brukeravatar
alex_ander3@hotmail.com
MAX BOOST
Innlegg: 3943
Registrert: 28 apr 2003, 01:00
Medlemsnummer: 189
Navn: Alexander A.
Sted: Drammen

Legg inn av alex_ander3@hotmail.com » 05 jul 2004, 22:42

den er montert rett før spjeldhuset. på 8v hadde jeg montert den akkurat på bøyen som det står TURBO INTERCOOLER på.
1988 Saab 900 T16 *Åge*
1999 Saab 9-3 Viggen

//El gringo drifto dos-tacos *sensurert*

Lars_N289
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 431
Registrert: 01 sep 2003, 01:00
Sted: Bergen

Legg inn av Lars_N289 » 06 jul 2004, 14:15

Sveisa du på ein flens på det orginale røret då eller? Etter å ha sett på bilda av T16 motorar, kan eg framleis ikkje sjå nokon ventil på røret før spjeldhuset. Er den "gøymt" på nokon plass?
Saab 9-5 Vector Sport M05

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 06 jul 2004, 16:50

lassis70 skrev:Sveisa du på ein flens på det orginale røret då eller? Etter å ha sett på bilda av T16 motorar, kan eg framleis ikkje sjå nokon ventil på røret før spjeldhuset. Er den "gøymt" på nokon plass?
Om det er slik uorginal dumpventil du meinar, må du nok til å mekke til eit feste ja. Orginalt på T16 finns det vel ein slags avlastningsventil i området like ved turboen (du ser det ikkje sett ovanifrå), men den lagar ikkje lyd.
Vennligst korriger meg om eg tek feil no, er på gyngandes grunn.
Det har vel vore oppe i forumet her ein gong eller tre før også, kanskje eit søk på "dumpventil" eller lignandes gjer susen.

Lars_N289
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 431
Registrert: 01 sep 2003, 01:00
Sted: Bergen

Legg inn av Lars_N289 » 06 jul 2004, 21:14

Den ventilen eg skal montere er ein orginal resirkulerande ventil. Men så lurte eg berre på om det er nokon lure inngangar til den på min T8, eller om eg må lage til sjøl. Det er jo på T16, og den må jo vere innkobla ein eller anna plass. Derfor kunne eg kanskje kjøpe nokon trykkrør frå T16 til T8'en min, og dermed feste ventilen. :)
Saab 9-5 Vector Sport M05

Brukeravatar
alex_ander3@hotmail.com
MAX BOOST
Innlegg: 3943
Registrert: 28 apr 2003, 01:00
Medlemsnummer: 189
Navn: Alexander A.
Sted: Drammen

Legg inn av alex_ander3@hotmail.com » 07 jul 2004, 02:16

du må nok lage et feste eller et hull til å feste den med.
1988 Saab 900 T16 *Åge*
1999 Saab 9-3 Viggen

//El gringo drifto dos-tacos *sensurert*

Brukeravatar
Mortimer-N18
Overload!!!
Innlegg: 1101
Registrert: 21 jul 2003, 01:00
Medlemsnummer: 18
Navn: Morten Fjeldberg
Bil: 2010 Nissan Qashqai +2
Sted: Sarpsborg
Kontakt:

Legg inn av Mortimer-N18 » 07 jul 2004, 17:54

Hvis den er lik den originale resirkulerende ventilen så går den vel rett i de samme festene som på en T16. Den sitter helt nede ved kompressorhuset på turboen og går inn på den gummibelgen som er festet inn på turbo. Den andre siden av dumpventilen sitter via en slange til en av tilkoblingene på spjeldhuset. Hvilken av de husker jeg ikke i farta, men det finner du fort ut.
Hvis du har tilgang på en T16 delebil så ta den gummibelgen på turboen fra den. (hvis ikke så har jeg nok en liggende du kan få..)
Morten alias Mortimer
2010 Nissan Qashqai +2
VW Touran 2008 (Jobb bilen)
STCN medlem Nummer 18

Svar