Avlastningsventil og900T16
Moderator: Moderatorer
Avlastningsventil og900T16
Hei! Eg lurer på kor avlastningsventilen på T16 er festa. Skal nemlig montere ein på T8'en, men så må eg kome inn en plass. Eit alternativ er selvfølgelig å sveise på ein flens på siste røret før innsug. Noko som har forslag?
Saab 9-5 Vector Sport M05
- alex_ander3@hotmail.com
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: 189
- Navn: Alexander A.
- Sted: Drammen
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Om det er slik uorginal dumpventil du meinar, må du nok til å mekke til eit feste ja. Orginalt på T16 finns det vel ein slags avlastningsventil i området like ved turboen (du ser det ikkje sett ovanifrå), men den lagar ikkje lyd.lassis70 skrev:Sveisa du på ein flens på det orginale røret då eller? Etter å ha sett på bilda av T16 motorar, kan eg framleis ikkje sjå nokon ventil på røret før spjeldhuset. Er den "gøymt" på nokon plass?
Vennligst korriger meg om eg tek feil no, er på gyngandes grunn.
Det har vel vore oppe i forumet her ein gong eller tre før også, kanskje eit søk på "dumpventil" eller lignandes gjer susen.
Den ventilen eg skal montere er ein orginal resirkulerande ventil. Men så lurte eg berre på om det er nokon lure inngangar til den på min T8, eller om eg må lage til sjøl. Det er jo på T16, og den må jo vere innkobla ein eller anna plass. Derfor kunne eg kanskje kjøpe nokon trykkrør frå T16 til T8'en min, og dermed feste ventilen. 

Saab 9-5 Vector Sport M05
- alex_ander3@hotmail.com
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: 189
- Navn: Alexander A.
- Sted: Drammen
- Mortimer-N18
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 18
- Navn: Morten Fjeldberg
- Bil: 2010 Nissan Qashqai +2
- Sted: Sarpsborg
- Kontakt:
Hvis den er lik den originale resirkulerende ventilen så går den vel rett i de samme festene som på en T16. Den sitter helt nede ved kompressorhuset på turboen og går inn på den gummibelgen som er festet inn på turbo. Den andre siden av dumpventilen sitter via en slange til en av tilkoblingene på spjeldhuset. Hvilken av de husker jeg ikke i farta, men det finner du fort ut.
Hvis du har tilgang på en T16 delebil så ta den gummibelgen på turboen fra den. (hvis ikke så har jeg nok en liggende du kan få..)
Hvis du har tilgang på en T16 delebil så ta den gummibelgen på turboen fra den. (hvis ikke så har jeg nok en liggende du kan få..)
Morten alias Mortimer
2010 Nissan Qashqai +2
VW Touran 2008 (Jobb bilen)
STCN medlem Nummer 18
2010 Nissan Qashqai +2
VW Touran 2008 (Jobb bilen)
STCN medlem Nummer 18