s? si kj?pt 9000 aero

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Svar
Brukeravatar
roar
0.7 bar
0.7 bar
Sted: batnfjordsøra

så si kjøpt 9000 aero

Legg inn av roar » 07 aug 2004, 10:07

har no pappa til å få kjøpt meg 9000 aero (jeg er 17 år og 7. sabben jeg har)
den skal bli levert fredag på svinesund, bilen stod til 50000 jeg hadde 2 betingelser ved et ev. kjøp (han bodde i nykjøpning nær stokholm som de fleste saab frelste vet.
to betingelsene var at jeg fikk den for 47.
og den andre var at han kom kjørende med den til svinesund det er trossalt 40 mil fra uddevalla til nykjøpning :shock:
er det noen som har importert bil i fra sverige tidligere som jeg kunna fått utveksla noen spørsmål med?
noen som har peil. hvordan den norske krona er i forhold til den svenske?
trur den ligger rundt 8,???
bilen har alt utstr. som minne på begge stolene, tcs, abs ++++ såklart klima og takluke.
svart 9000 aero blir litt av en bil etter veiene i møre og romsdal

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 07 aug 2004, 18:39

Importerte 900-en frå Sverige.
Det ser desverre ut som du har havna ombord i B/F Tidsnød, kanskje...
Det du må gjere fortare enn svint er flg:

1. Om bilen er eldre enn 1996 modell må du ha eit godkjenningspapir frå SAAB Norge, også kalla ECE og COC-dokument. Ring til dei, og forklar at du skal importere ein bil som er reg. i utlandet før 1.1.96, og du får nok papira du treng i Posten. Dette kostar nokre kroner, var vel rundt 1500:- NOK om eg ikkje huska feil. Dette dokumentet må du ha før du får registrert bilen. Husk å ha chassisnummer klart, for det dokumentet vert utsendt på chassisnummer.

2. Bestill time på trafikkstajonen. Det er ofte litt ventetid der, og det er lurt å bestille time slik at du får registrert bilen din kjappast mulig. (for det vil du vel??? ) :D
Husk også på at alle avgifter må vere betalt og registrert i Autosys (registeret for Toll og Biltilsynet når det gjeld betalte avgifter) før du møter opp til Trafikkstasjonen og skal ha skilt. For å være sikker er det best å betale inn dagen før en skal registrere bilen.
Kostar ca. 500 for teknisk kontroll om bilen er fysstegongsreg. i utlandet før 1.1.96, nyare enn det slepp å ha teknisk kontroll. Husk også på at skilta kostar rundt 3-400:- NOK.

3. Få ein kopi av det svenske vognkortet (eller der bilen vart fysstegongs.reg), det treng du for å få bruksfrådrag på bilen. Det er litt kipt å måtte betale nybilavgift på ein brukt bil...
Grunnen til at du må ha kopi er at eigarskifte-skjemaet som vert sendt inn (ihvertfall gjorde han eg kjøpte bilen av det), har den informasjonen på den delen som vert sendt inn. Får vel kanskje scanne det svenske vognkortet mitt og legge ut på nett, sidan det er so monge som lurer på akkurat dette. Kopi vert godtatt på tollkontoret.
Ein annan ting som du bør avklare med selgar evt. Vägvärket, er om du skal fylle ut skjema for eksport. Dette slapp eg då han eg kjøpte bilen med fiksa det for meg.

4. Kryss ein bemanna grensestasjon, sidan det er Svinesund dokke skal passere går det greit, husk på å køyre på raudt, og gå inn på tollstasjonen for å fylle ut transittdokument. Spør i disken, so får du rett skjema. Ingenting skal betalast på grensa. Du får eit døgn eller to til å oppsøke nærmaste tollkontor og betale avgiftene.
Sidan det ikkje er Tollstasjon i Kr.sund N lengre, er det Ålesund eller Trondheim som vert nærmast for deg. Eit tips kan då vere å betale avgiftene i Fredrikstad eller ein annan plass som dokke passerar på veien. Sjekk http://www.toll.no/kunde_info/adresser.html for adresser. Merk at det berre er momsen av CIF-verdien som må betalast inn 1-2 døgn etter grensepassering, sjølve eingongsavgifta treng du ikkje betale før du vil registrere bilen.
Husk også på at når du har betalt moms av CIF-verdien tek Tollvesenet dei svenske skilta dine. Husk derfor på å få kjøpt deg prøveskilt på chassisnummer om du bestemmer deg for å betale avgiftene underveis.
Trur tollvesenet er mest glad i bankremisse eller sjekk, dei var visstnok ikkje glade i cach eller i bankkort. Eg hadde ihvertfall bankremisse på størsteparten av summen, og so tok eg ein liten del på bankkortet. Grøvrekna med bankremissa, slik at det berre vart nokre få tusen som vart over bankkort. Er litt dumt å basere seg på bankkort om du har sperre på ein viss sum på kortet...

5. Den svenske krona er vel no slik at du betalar rundt 90 NOK for 100 SEK. Om du kjøper valuttasjekk er det nokre få øre billigare.
Var ihvertfall det når eg sjekka istad på Sparebanken Møre, mulig andre bankar har andre prisar.

Ellers finn du fleire tips i http://www.saabturboclub.net/modules.ph ... pic&t=2528

Trur det skulle vere det meste, og viktigaste.

Om det skulle være nokre spørsmål, kan du gjerne kontakte meg enten via mail eller PM. Mail er nok sikrast, les oftare mail enn PM.
Ellers kan det vere greit å snakke med både Tollvesenet og Biltilsynet, då får du ihvertfall vite 100% kva som er rett. Er faktisk rimlig greie å ha med å gjere når en spør konkrete spørsmål. Er godt over 2 år sidan eg henta 900-en, so ting kan ha forandra seg.

Ellers, får eg gratulere med ny bil, det er alltid like kjekt... 8)

Brukeravatar
roar
0.7 bar
0.7 bar
Sted: batnfjordsøra

Legg inn av roar » 08 aug 2004, 20:32

hva vil liste prisen eller hva kan jeg få en veldig bra 93mod for hær i norge.
min kommer på ca 120.
bilen er veldig fin og med alt utstyr.
km 180.

Brukeravatar
Jørgen N237
MAX BOOST
Medlemsnummer: N237
Navn: Jørgen Tveiterås
Bil: GM
Sted: Geiranger, sunnmøre
Kontakt:

Legg inn av Jørgen N237 » 08 aug 2004, 20:41

Skal sjekke listeprisen i boka i morgen for deg..
Styrer med DAB og AUX

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 08 aug 2004, 21:06

Freshmaker skrev:Skal sjekke listeprisen i boka i morgen for deg..
Trur ikkje den står i boka, ihvertfall eit utdrag eg har fått fingrane på frå raudboka står ikkje Aero oppført.

Brukeravatar
Jørgen N237
MAX BOOST
Kontakt:

Legg inn av Jørgen N237 » 08 aug 2004, 21:26

tror det står et pristillegg for aero på noen modeller, og en motor på 225 hk (er ikke det automatisk en aero?)
Styrer med DAB og AUX

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 08 aug 2004, 22:16

Freshmaker skrev:tror det står et pristillegg for aero på noen modeller, og en motor på 225 hk (er ikke det automatisk en aero?)
I mine papir står det ingenting om Aero-tillegg.
Men det er eit tilegg på nokre tusen om bilen har E-pakke, og det har då Aero på ein slags måte. Skinn og soltak (muligens ikkje soltak er standard på 9k Aero???) er då også tilegg på nokre tusen kroner.
ACC likeso. No er rett nok lista mi eit par-tre år, minst, men på ein M93 med soltak, ACC, E-pakke og skinn vil eg tru tillegget skal være på rundt 12kkr.
Var vel kun Aero og Talladega (muligens Carlsson også?) som hadde 220hk frå fabrikk om eg ikkje minns feil, men det er sikkert nokon som kan si 9k-historie betre enn meg.

Brukeravatar
Jørgen N237
MAX BOOST
Kontakt:

Legg inn av Jørgen N237 » 09 aug 2004, 07:10

Hei..

Sjekket nå, og verdien i røde boka står til 125000 kr med en km på 235000... Dette vil vel utgjøre ca. 150000 kr på den km..
Styrer med DAB og AUX

Svar