Her er resultatet av dagens øvelser:P
Som sagt, får ikke opp ladetrykket til 0,7 bar. Måleren går til 0.5 og ligger der.
Koblet ut APC sikringen, tok en liten svipp, og trykket var på minimalt ( slik som du sa, 0.3 eller der omkring )
Satt sikringen tilbake og trykket er tilbake til utgangspunktet, 0.5
Klippet ledningene til Magnetventilen og laget nye med faste fine koblinger.
Sjekket alle vakumslanger som ligger deromkring, ser hele og fine ut. Som sagt tidligere, har ikke problem med fusking eller annet tull.
Bare et spørsmål. Skal den orginale turbotrykk nålen gå helt opp til mellomrommet gult/rødt?
Slik det ser ut når jeg kjører turbotrykksmåler sammen med denne, er at 0.75bar skal være helt på slutten av det gule feltet. Riktig?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1985 Saab 900 T16 (prosjekt) -Stage2-
2003 9-5 Estate Vector 2.0t -BSR Stage1-
2010 Polo Highline TDI (til regnskapsf...sekret.. Samboer)