De funker de...TurboSkaten skrev:Eg blei rett og slett sjokka over dei setene dine GisleSåg rimelig gode ut!

Moderator: Moderatorer
De funker de...TurboSkaten skrev:Eg blei rett og slett sjokka over dei setene dine GisleSåg rimelig gode ut!
Heheh, det er vel min levende bevis på, det så du joGisle N163 skrev:Nei til skvettlapper... vi tjener mer penger på at folk kjører rundt uten...hehe
Du er ansattAleks_ skrev:Heheh, det er vel min levende bevis på, det så du joGisle N163 skrev:Nei til skvettlapper... vi tjener mer penger på at folk kjører rundt uten...hehe
![]()
Det, pluss sandpapir til vindusviskere
Kun bak som blir bytta denne gangen. Alle mindre foringer i forstillinga var bytta like før eg overtok bilen. Forstår på deg at det blir kun kort tid til neste bytte der også ja (tipper det vart bytta til originalt).Ingvar N629 skrev:Skal du bytte ut de fremre bærearmsforingene foran, så bytt ikke til nye originale! De ryker igjen om kort tid. Kjøp heller powerflex-foringer, de er billigere, holder omtrent evig og gjør mye for kjøreegenskapene, særlig på en bil som er så slapp i understellet som 9-5.
Hehe, den er grei, Ingvar. Tenkte uansett å sjekke opp alternativer til originalt etter tipset ditt.Ingvar N629 skrev:Kremt, mente fremre bærearmsforinger bak ja!
Det er powerflex foringer detKMT skrev:Hehe, den er grei, Ingvar. Tenkte uansett å sjekke opp alternativer til originalt etter tipset ditt.Ingvar N629 skrev:Kremt, mente fremre bærearmsforinger bak ja!
Ser Face Motorsport forhandler powerflex.
Btw - nokon her som har erfaring med Speedparts sine Polyuretan foringer? (art.nr 785,1136)
Dyserens gjorde susen - enkelt og billig.KMT skrev:Frå rundt 1 700 rpm og oppover i 3.-5. gir fusker motoren til tider litt. Merkast spesielt godt ved pådrag. Har sjekka at det ikkje er kondens. Motoren er forøvrig urørt (ikkje trimma). Mistenker at tennpluggar/-kablar er modne for utskiftning.
Hvilke foringer bør byttes til powerflex, evt alle og har speedparts et ferdig sett slik at "hvitsnippene" slipper å tenke?Ingvar N629 skrev:Skal du bytte ut de fremre bærearmsforingene foran, så bytt ikke til nye originale! De ryker igjen om kort tid. Kjøp heller powerflex-foringer, de er billigere, holder omtrent evig og gjør mye for kjøreegenskapene, særlig på en bil som er så slapp i understellet som 9-5.
kjøp alt utenom foringer til krengestagene. Foran er det vanskelig å sette på, og bak er det visst heller ikke verdt styret. de originale pleier ikke å ryke. kjøp alt annet, og pass på riktig årsmodell:) Er vel snakk om de 2 til fremre lenkearm i bakakselen, samt 2 sett (foran og bak) til bærearmene foran...Singsaker skrev:Hvilke foringer bør byttes til powerflex, evt alle og har speedparts et ferdig sett slik at "hvitsnippene" slipper å tenke?Ingvar N629 skrev:Skal du bytte ut de fremre bærearmsforingene foran, så bytt ikke til nye originale! De ryker igjen om kort tid. Kjøp heller powerflex-foringer, de er billigere, holder omtrent evig og gjør mye for kjøreegenskapene, særlig på en bil som er så slapp i understellet som 9-5.
Er det mulig for de vise-menn å legge ved linker på hvilke man bør skifte?oddi N108 skrev:kjøp alt utenom foringer til krengestagene. Foran er det vanskelig å sette på, og bak er det visst heller ikke verdt styret. de originale pleier ikke å ryke. kjøp alt annet, og pass på riktig årsmodell:) Er vel snakk om de 2 til fremre lenkearm i bakakselen, samt 2 sett (foran og bak) til bærearmene foran...Singsaker skrev:Hvilke foringer bør byttes til powerflex, evt alle og har speedparts et ferdig sett slik at "hvitsnippene" slipper å tenke?Ingvar N629 skrev:Skal du bytte ut de fremre bærearmsforingene foran, så bytt ikke til nye originale! De ryker igjen om kort tid. Kjøp heller powerflex-foringer, de er billigere, holder omtrent evig og gjør mye for kjøreegenskapene, særlig på en bil som er så slapp i understellet som 9-5.
mvh oddi