9-5 Griffin er ein 3 liters V6 på rundt 200hk.
Av utstyr finns det meste, bøla både skinn og automat, men det er då enndå muligheit å krysse litt i utstyrslistene.
Forbruket er ein smule høgre enn dei andre 9-5 med automat, det pga. at slagvulumet er ein del større. Eg ser ihvertfall ikkje noko anledning for det.
Ang. turboen, so er det turbo i Griffinen.
Men selgaren har nok delvis rett, for i 9-5 Griffin er det noko som heiter asymetrisk turboladning. Det betyr at turboen vert driven av eksosen frå eine cylinderrekka (cyl 2-4-6), men begge rekkene får ladetrykk. Dreiemomentet er også kjekt, maks moment får du allereie ved 2100rpm, og maks moment er 310Nm. Dessutan er ladetrykket veldig lavt på denne motoren, det burde opne for trim...
SAAB sjølve påstår dessutan at denne motoren V6t Ecopower er fysste motoren som har asymetisk turbolading på verdensbasis.
So selgaren hadde nok delvis rett han...
Har dessutan flytta dette inlegget til SAAB Turbo-forum.