d?rlig fyr i varmeapparatet?
Moderator: Moderatorer
- Anders N95
- 1.2 bar
- Innlegg: 294
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Bil: Ingen for tiden.
- Sted: Stavanger
dårlig fyr i varmeapparatet?
Virker som om "bålet" i min og900 begynner å dø ut. skikkelig dårlig fyr. Blir liksom ikke noe varmt viss jeg ikke står i ro i flere minutter på tomgang, eller om jeg fyrer motoren noe alvorlig når jeg kjører. Er dette "normalt"? Kan d være dårlig utlufting bak i coupeen? eller hva er d?
Vørterøl og svisker!!
-
- 2.0 bar
- Innlegg: 991
- Registrert: 27 okt 2004, 01:00
- Bil: Nei..
- Sted: Oslo
- Jon Magnus N251
- 1,5 bar
- Innlegg: 460
- Registrert: 14 nov 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N251
- Navn: Jon Magnus
- Bil: M84 og900, M02 9-3 SE
- Sted: Drammen
pass på at du har nokk kjølevann! sjekk ned i tanken, hjelper ikke å se på utsiden av tanken på gamle biler, kan vere en stripe med skitt og fett som ser ut som nivået mens det egentlig er lavere... var i alle fall det som var problemet med mitt varmeapparat!
"Dirt is for real racing....Asphalt is just for getting there"
- Anders N95
- 1.2 bar
- Innlegg: 294
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Bil: Ingen for tiden.
- Sted: Stavanger
- Anders N95
- 1.2 bar
- Innlegg: 294
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Bil: Ingen for tiden.
- Sted: Stavanger
Pris for termostat:
termostat: 69,90
Pakning: 14,90
------------------------------------
Totalt: 84kroner og 80 øre (Biltema)
------------------------------------
Arbeid: 5- 20 minutter.
Du trenger ikke å tappe ut kjølevesken, temostaten sitter på toppen av motoren. Hvis kjølevesken er gammel (over to år) så bør du bytte denne, glem tappepluggen, ta heller å løsne den nederste slangen på radiatoren.
Må du tappe ut, så beregn en halvtime ekstra.
termostat: 69,90
Pakning: 14,90
------------------------------------
Totalt: 84kroner og 80 øre (Biltema)
------------------------------------
Arbeid: 5- 20 minutter.
Du trenger ikke å tappe ut kjølevesken, temostaten sitter på toppen av motoren. Hvis kjølevesken er gammel (over to år) så bør du bytte denne, glem tappepluggen, ta heller å løsne den nederste slangen på radiatoren.
Må du tappe ut, så beregn en halvtime ekstra.
- Anders N95
- 1.2 bar
- Innlegg: 294
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Bil: Ingen for tiden.
- Sted: Stavanger