ulv skrev:Imo så synes jeg det blir helt feil å si at den siste ordentlige SAAB forsvant i 1993. Det er en umulighet å holde seg på markededet om du ikke fornyer modellutvalget, noe Saab kjenner godt til... (første stv kom alt, alt for sent). Design må opprettholdes!
Hva så om bilen er bygd på Opel-understell? Har det virkelig så mye å si? En Vectra og en 9-3 kan jo omtrent ikke sammenlignes. Ikke når det gjelder design, feeling, eller motor. Som jeg har presisert tusen ganger tidligere (;p) så synes jeg nye 900:an og 9-3'en er de peneste Saabene som finnes på markedet, og jeg gir meg en beng i at de er bygd på Opel-understell!
Tja, en kan då kike på ein M93 900 og ein M94 GM900, dei fleste er vel enig i at bilen trengte å verte fornya, men når SAAB får ein utdatert plattform av GM til å utvikle ein ny bil er det noko som skurrar for meg. SAAB klarte å få eit bra sluttprodukt tilslutt til tross for at utgongspunktet var usselt. GM900/9-3 vart fysst noko som liknar bra når 9-3 vart lansert meinar eg, GM900 var bra når det gjeld sikkerheit og meir moderne interiør, men både byggkvatitet og framkommeligheit, spesiellt på vinterføre, har 900:an eit stort forsprang visavi GM900.
Når det gjeld 9-3 i 3-dørs tapping med Aero eller Viggen pakke, so er det ein fin bil, men eg trur ikkje det vert ein slik på meg for å seie det slik, eg får rett og slett ikkje rette følelsen i GM900/9-3, derfor er det utelukka for min del.