Saab_Girl skrev:Hjelle, N6 skrev:Eg høyrer til den gamle(???) skulen som synes det ser finast ut i motorromet når det er reint og fint eg. Berre det hevar inntrykket monge hakk... Personlig går eg over med polish i motorrom eit par gongar i året for å beholde finishen, og lette reinhaldet.
Hjelle da må du oxo skrive litt nøyere hvordan man gjør det med motorvask og sånt.. Det er en mannsgreie det med biler og slikt, så vet ikke så mye om det..
Tja, eg er for pysete for å drive med høgtrykk og slikt, eg går berre på med svamp, ei våt fille og ei veldig mjuk tørr fille. Brukar vanlig vaskevatn med AutoGlym sin voksshampoo, har ei våt fille som eg skyll ofte, den får eg vekk såpa med. Den tørre filla går eg deretter over og tørkar opp alt vatnet med. Sjølvsagt ikkje effektivt, men det er ihvertfall fin tidtrøyte.
Dette funkar sjølvsagt best når ting er i bra ordning frå før, men om det hadde sett værre ut hadde eg fått dekt til elektronikk og luftinntak til kupe og til luftfilter, gått på med avfeitting, og deretter spyla over med høgtrykken, før eg hadde tørka greiene nøye. No har du då også enkelte firma som driv med motorvask, det er ikkje ein all verdens sum det er snakk om, får du proffane til å gjere reint kan du fint vedlikehalde sjølv med mi metode om du vil, og har tålmodigheit til det.
Bilde på motorrom kan foressten sjåast i galleriet, evt. ved å klikke på linken i signaturen.