Hei! Får framleis ikkje bilen til å gå skikkelig. Fikk tak i ny gasspjelsensor, og det var litt betre, men langt frå ok. Det einaste som forandra seg er at det blei kjappare respons på gassen. Men den fjuskar mykje framleis, og vil ikkje over 3000rpm, då lugger den berre.
Men så tenkte eg at eg skulle sjekke om forkoblingsmotstanden er som den skal. Tok derfor ut ledningen til den, men ingen reaksjon på motorens gange. Er dette normalt?? Skal ikkje denne sitte i serie med dysene, eller er det i paralell sidan bilen framleis går med motstand utkobla? Har også målt 2,8ohm i motstanden, så den er nok OK.
Mvh L-J
Forkoblingsmotstand Lucas
Moderator: Moderatorer
Forkoblingsmotstand Lucas
Saab 9-5 Vector Sport M05
- Mortimer-N18
- Overload!!!
- Innlegg: 1101
- Registrert: 21 jul 2003, 01:00
- Medlemsnummer: 18
- Navn: Morten Fjeldberg
- Bil: 2010 Nissan Qashqai +2
- Sted: Sarpsborg
- Kontakt:
Innsprutningspulsen går i to steg, åpningsfase og holdefase. Under åpningsfasen (kort tid) ligger hele batterispenningen over dysene. ECU'en jorder i denne fasen dysene via effektmotstanden og pinne 11. I resten av perioden dysa er åpen jordes de via en motstand inne i ECU på pinne 13. Spenningen over dysene i holdefasen reduseres da til ca 2,5V. Denne metoden gir eksakte bensinmengde også ved veldig korte åpningstider 
Man skal aldri koble lavohmige dyser direkte til batterispennigen, så det er derfor den motstanden er der.

Man skal aldri koble lavohmige dyser direkte til batterispennigen, så det er derfor den motstanden er der.
Morten alias Mortimer
2010 Nissan Qashqai +2
VW Touran 2008 (Jobb bilen)
STCN medlem Nummer 18
2010 Nissan Qashqai +2
VW Touran 2008 (Jobb bilen)
STCN medlem Nummer 18
OK. Men då er det vel noko merkelig sidan bilen går like fint med som uten forkoblingsmotstand, eller??
Slik som den går no, går den alt for feit. Pluggane blir nedsota etter 2-3min på tomgang og litt gassing. Trur det er derfor eg ikkje kjem over 3k.rmp, at den rett og slett druknar i bensin. I tilegg til at den ikkje går skikklig på tomgang.
Slik som den går no, går den alt for feit. Pluggane blir nedsota etter 2-3min på tomgang og litt gassing. Trur det er derfor eg ikkje kjem over 3k.rmp, at den rett og slett druknar i bensin. I tilegg til at den ikkje går skikklig på tomgang.
Saab 9-5 Vector Sport M05
- Mortimer-N18
- Overload!!!
- Innlegg: 1101
- Registrert: 21 jul 2003, 01:00
- Medlemsnummer: 18
- Navn: Morten Fjeldberg
- Bil: 2010 Nissan Qashqai +2
- Sted: Sarpsborg
- Kontakt: