Nåh, akselavstanden såg då ikkje ut til å være so stor?Saab90 skrev:Jeg vil se flere bilder av limoen. Det må jo være rått å ha en sånnLitt upraktisk med tanke på bykjøring, men uuuutrolig kult
Toppen eit par meter lengre enn ein vanlig 900:a?
Moderator: Moderatorer
Nåh, akselavstanden såg då ikkje ut til å være so stor?Saab90 skrev:Jeg vil se flere bilder av limoen. Det må jo være rått å ha en sånnLitt upraktisk med tanke på bykjøring, men uuuutrolig kult
Det stemmer bra det... Var jeg som hentet den i England, hentet den for en svensk venn (han meldte seg inn i STCN i helga så denne kommer vi nok til å få sett på flere treff). Hadde en utrolig kranglete tur hjem, skal poste en reiseskildring litt senere..Freshmaker N237 skrev:Lurer også på 900`en, ikke minst hvem som eier den og om det er muligheter for at den var i Bergen omtrent samtidgig som TT? (ca 1-2uker siden?) Lurer også på hvem som eier den orange NG900`en somer der, den med grå strpe langs siden?
Tror du burde komme på et treff snart, og se bilene "live"....!!Hjelle, N6 skrev:Nåh, akselavstanden såg då ikkje ut til å være so stor?Saab90 skrev:Jeg vil se flere bilder av limoen. Det må jo være rått å ha en sånnLitt upraktisk med tanke på bykjøring, men uuuutrolig kult
Toppen eit par meter lengre enn ein vanlig 900:a?
Det er eg enig i, det eg kommenterte var om bilen var upraktisk til bykøyring. Limo'n har vel ei lengd på rundt 6.90 snakka TT om, mao omtrent eit par meter lengre enn ein standard 900. Og det burde då fint å køyre i byen med, berre en held seg unna dei værste smuga. Er fks. longt under akselavstanden til ein vanlig buss. Ver naturligvis å køyre på ein litt annan måte enn vanlig bilen, men det går. Er sjølvsagt ein fordel å ha litt kjennskap til å ratte lengre køyretøy ifrå før, men somsagt, køyrer en rett er det utrulig kva som går. At det er eit RÅTT bygge, JA, heilt einig!Kristian N70 skrev:Tror du burde komme på et treff snart, og se bilene "live"....!!Hjelle, N6 skrev:Nåh, akselavstanden såg då ikkje ut til å være so stor?Saab90 skrev:Jeg vil se flere bilder av limoen. Det må jo være rått å ha en sånnLitt upraktisk med tanke på bykjøring, men uuuutrolig kult
Toppen eit par meter lengre enn ein vanlig 900:a?
Limoen var RÅ!!
Limmoen er faktisk veldig god å kjøre den, men man må tenke litt ekstra...Hjelle, N6 skrev:Det er eg enig i, det eg kommenterte var om bilen var upraktisk til bykøyring. Limo'n har vel ei lengd på rundt 6.90 snakka TT om, mao omtrent eit par meter lengre enn ein standard 900. Og det burde då fint å køyre i byen med, berre en held seg unna dei værste smuga. Er fks. longt under akselavstanden til ein vanlig buss. Ver naturligvis å køyre på ein litt annan måte enn vanlig bilen, men det går. Er sjølvsagt ein fordel å ha litt kjennskap til å ratte lengre køyretøy ifrå før, men somsagt, køyrer en rett er det utrulig kva som går. At det er eit RÅTT bygge, JA, heilt einig!
Kan skrive under på at den blir lagt merke til jaFreshmaker N237 skrev:Snakket med flere i dag som la merke til limoen når den var i Bergen.. Hvordan er det å registrere den i Norge da?