Mortimer skrev:Liten oppdatering fra i dag:
Vi har nå koblet opp det meste av ting og jeg har fått sydd sammen ledningsnettene. Det eneste vi fikk gjort er å kjinne litt på motoren for å se at det gikk rundt. Vi har fotsatt igjen å få i et batteri som passer (!)...
Det med batteri er 900T litt kresen på, eg snakkar no om fysisk størrelse her. Hadde eit Varta gelebatteri i 900c-en som eg hadde, lagra det for å kunne bruke det oppatt i ein annan bil då eg lot den gå i pressa.
I fjor sommar var det vel, då var det slutt på det batteriet som stod i T16-enen. Henta då fram det Varta gelebatteriet, men eg fikk ikkje plass til varmeskjoldet som skal vere mellom batteri og eksosmanifold. Og i tilegg tok batteriet borti røra til AC-anlegget. Årsaken til dette var at batteriet er nokre centimeter for store.
Heldigvis hadde det lokale verkstedet nye batteri ståandes som passa, so no køyrer eg rundt med noko ScanBritt-greier.
Ellers må dokke ha lykke til vidare med prosjektet, dokke er då vel egentlig i havn, men kvifor ikkje flytte batteriet og sette på batteribøy med ein gong?