Ikkje luft fr? venstre luftdyse for frontrute

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

TurboKK N473
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 422
Registrert: 02 jun 2004, 01:00
Sted: Sunnmøre

Ikkje luft frå venstre luftdyse for frontrute

Legg inn av TurboKK N473 » 26 nov 2005, 02:05

I bilen min kjem det kun luft til frontruta frå dysa på høgre side. Kjem ingenting frå venstre side sjølv med vifta på maks.

Nokon som veit ei evt. løysing på problemet? Og forhåpentligvis ei enkel ei :)
Hadde vore kjekt å hatt tørr å duggfri sikt på førarsida, før den tid det tek for heile kupèen å bli varm 8)
SAAB 9000 CSE 2.0t (M97)

Brukeravatar
Petter 900 T
MAX BOOST
Innlegg: 2223
Registrert: 24 aug 2003, 01:00
Sted: Langhus

Legg inn av Petter 900 T » 26 nov 2005, 08:33

Du har vel ikke fiklet med høyttalerene dine...

Slangen har nok soretti av under gitteret!

Petter
1.07.4 på Rudskogen!
1.08.4 på kinekulle (1 gang på banen)
Medlemsnummer N226

TurboKK N473
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 422
Registrert: 02 jun 2004, 01:00
Sted: Sunnmøre

Legg inn av TurboKK N473 » 26 nov 2005, 14:03

Petter-900-T skrev:Du har vel ikke fiklet med høyttalerene dine...

Slangen har nok soretti av under gitteret!

Petter
Ja, det har eg. Men har jo prøvd å få slangen på rett plass igjen etter det. Men kan jo sjekke det ein ekstra gong, sjølv om eg ikkje trur det er feilen.

Men kjem lufta til dei to dysene frå same "kilde"? Der er ingen spjeld/ventilar, som skiljer dei frå kvarandre?
SAAB 9000 CSE 2.0t (M97)

Brukeravatar
Øyvind N43
1.2 bar
1.2 bar
Innlegg: 223
Registrert: 26 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: 43
Navn: Øyvind
Bil: 9000
Sted: Hovin

Legg inn av Øyvind N43 » 26 nov 2005, 14:27

Men kjem lufta til dei to dysene frå same "kilde"? Der er ingen spjeld/ventilar, som skiljer dei frå kvarandre?
Såvidt jeg husker så er det ingenting som skiller de fra hverandre, er vel vifta som er "mellom".

Er enig med Petter, sjekk at du har fått på plass "flexrøret" som skal sitte mot høytalergrillen... :)

Øyvind
Saab 9000 CSE

TurboKK N473
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 422
Registrert: 02 jun 2004, 01:00
Sted: Sunnmøre

Legg inn av TurboKK N473 » 26 nov 2005, 16:08

Takker!

Skal sjekke når eg har tid :P
SAAB 9000 CSE 2.0t (M97)

Brukeravatar
Pål N526
MAX BOOST
Innlegg: 3615
Registrert: 19 mar 2004, 01:00
Medlemsnummer: 526

Legg inn av Pål N526 » 26 nov 2005, 16:11

TurboKK N473 skrev:Takker!

Skal sjekke når eg har tid :P
lufta kommer i fra samme kilden.. ingen ventiler eller noe..
Anthonsen Performance[right]Donate[/right]
O - Saab 9-5 B235 Biopower MY98
O - Saab 9-5 B205 MY04
O - Saab 9-5 B235 MY06
O - Suzuki (Bandit) GSF 600n MY99
X - Saab 900 T16 B202 MY84 LH2.2[right]Bilde 2272x1704[/right]

Brukeravatar
Eirik N396
MAX BOOST
Innlegg: 5768
Registrert: 12 okt 2004, 01:00
Medlemsnummer: N396
Bil: 95, 99, 90
Sted: Sandnes
Kontakt:

Legg inn av Eirik N396 » 26 nov 2005, 17:13

mus som har dødd inni slangen? :D eller spist hull et sted?
http://www.saabturboclub.net/modules/Fo ... php?t=7223

TurboKK N473
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 422
Registrert: 02 jun 2004, 01:00
Sted: Sunnmøre

Legg inn av TurboKK N473 » 26 nov 2005, 17:31

Skjæveland N396 skrev:mus som har dødd inni slangen? :D
Hehe!

Om der ligg ei død mus trur eg nok at eg ville merka stanken :P
SAAB 9000 CSE 2.0t (M97)

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 26 nov 2005, 21:14

Øyvind N43 skrev:
Men kjem lufta til dei to dysene frå same "kilde"? Der er ingen spjeld/ventilar, som skiljer dei frå kvarandre?
Såvidt jeg husker så er det ingenting som skiller de fra hverandre, er vel vifta som er "mellom".

Er enig med Petter, sjekk at du har fått på plass "flexrøret" som skal sitte mot høytalergrillen... :)
Det er vel eit spjeld på kvar side, rett under røra?
Men, sjekk at røret sit skikkilig fysst, det skal utrulig lite til før det dett av.

TurboKK N473
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 422
Registrert: 02 jun 2004, 01:00
Sted: Sunnmøre

Legg inn av TurboKK N473 » 26 nov 2005, 22:47

Hjelle, N6 skrev:Det er vel eit spjeld på kvar side, rett under røra?
Men, sjekk at røret sit skikkilig fysst, det skal utrulig lite til før det dett av.
Skal sjekke røret imorga. Men har ikkje merka noko varmluft som straumer frå/rundt den venstre dysa. Eg burde vel merke litt varmluft som kom ifrå der ein plass, sjølv om det var ein slange som ikkje var heilt der den skulle :roll:

Men som sagt, skal sjekke imorga :lol:

Forøvrig utruli bra varmeapparat i våre og900(turbo?)!! :sunnysideup:
Sist redigert av TurboKK N473 den 27 nov 2005, 14:38, redigert 1 gang totalt.
SAAB 9000 CSE 2.0t (M97)

Brukeravatar
Petter 900 T
MAX BOOST
Innlegg: 2223
Registrert: 24 aug 2003, 01:00
Sted: Langhus

Legg inn av Petter 900 T » 27 nov 2005, 00:19

Bilde

Petter
1.07.4 på Rudskogen!
1.08.4 på kinekulle (1 gang på banen)
Medlemsnummer N226

TurboKK N473
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 422
Registrert: 02 jun 2004, 01:00
Sted: Sunnmøre

Legg inn av TurboKK N473 » 27 nov 2005, 03:17

Petter-900-T skrev:Bilde

Petter
Takk for bildet. Forøvrig, viser det to seperate viftemotorar/spjeld/dyser som gir luft?? Eller hur?

Bildet:
Bilde
SAAB 9000 CSE 2.0t (M97)

Brukeravatar
Viggen-51
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 362
Registrert: 26 okt 2004, 01:00
Medlemsnummer: 51
Bil: 9-3 Viggen Cab.
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Dyser

Legg inn av Viggen-51 » 27 nov 2005, 19:58

Jeg har nettopp bytta vifte-"motor" i min Aero (løse vifteblad- FOR ET BRÅK! :shock: ), og for å komme til for å gjøre den operasjonen, må man DYPT inn i materien! 8)

For din del håper jeg at det bare er flex-slangen som ligger feil :!: :!:
Eddie , Viggen-pilot
STCN: No51, STCS: No2315
9-3 Viggen Cab.-00
900T16Aero-88a (Vinterbilen)

TurboKK N473
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 422
Registrert: 02 jun 2004, 01:00
Sted: Sunnmøre

Re: Dyser

Legg inn av TurboKK N473 » 27 nov 2005, 20:02

Viggen-51 skrev:Jeg har nettopp bytta vifte-"motor" i min Aero (løse vifteblad- FOR ET BRÅK! :shock: ), og for å komme til for å gjøre den operasjonen, må man DYPT inn i materien! 8)

For din del håper jeg at det bare er flex-slangen som ligger feil :!: :!:
Var noko liknande eg frykta :shock:
Men kan du gi svar på om det er ein viftemotor for kvar dyse (høgre/venstre)?
SAAB 9000 CSE 2.0t (M97)

Brukeravatar
Petter 900 T
MAX BOOST
Innlegg: 2223
Registrert: 24 aug 2003, 01:00
Sted: Langhus

Legg inn av Petter 900 T » 27 nov 2005, 20:20

Not, en motor til alt, det som kan ha skjedd er at staget mellom dysene har hoppet av...

Del 4?

Eller som jeg sa, slangen til dysa...

Petter
1.07.4 på Rudskogen!
1.08.4 på kinekulle (1 gang på banen)
Medlemsnummer N226

Svar