Hvem forlenger drivaksler?
Moderator: Moderatorer
- Petter 900 T
- MAX BOOST
- Innlegg: 2223
- Registrert: 24 aug 2003, 01:00
- Sted: Langhus
Hvem forlenger drivaksler?
Hvem forlenger drivaksler?
Skal bredde forstillingen min ca 3 cm på hver side, og trenger lengre drivaksler.
A-armer og styrestag er ok, kun akslingene gjenstår. Evt. nye aklsler.
Tips?
Petter
Skal bredde forstillingen min ca 3 cm på hver side, og trenger lengre drivaksler.
A-armer og styrestag er ok, kun akslingene gjenstår. Evt. nye aklsler.
Tips?
Petter
1.07.4 på Rudskogen!
1.08.4 på kinekulle (1 gang på banen)
Medlemsnummer N226
1.08.4 på kinekulle (1 gang på banen)
Medlemsnummer N226
- Saab900STCR
- MAX BOOST
- Innlegg: 2211
- Registrert: 07 okt 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N652
- Navn: Anders Alkevad
- Bil: Ng900 Turbo
- Sted: Ludvika(Sverige) och Hokksund
er det ikke mulig å få dreid opp nye? det vil jo koste litt, men en badrift som har en del utsyr vil jo kanskje gjøre dette.. En annen ting jeg tenker på når det gjelder forlenging er kast og ubalanse.. hvordan er det på det feltet?
Anthonsen Performance[right]Donate[/right]
O - Saab 9-5 B235 Biopower MY98
O - Saab 9-5 B205 MY04
O - Saab 9-5 B235 MY06
O - Suzuki (Bandit) GSF 600n MY99
X - Saab 900 T16 B202 MY84 LH2.2[right]Bilde 2272x1704[/right]
O - Saab 9-5 B235 Biopower MY98
O - Saab 9-5 B205 MY04
O - Saab 9-5 B235 MY06
O - Suzuki (Bandit) GSF 600n MY99
X - Saab 900 T16 B202 MY84 LH2.2[right]Bilde 2272x1704[/right]
-
- 2.0 bar
- Innlegg: 762
- Registrert: 24 mai 2004, 01:00
- Petter 900 T
- MAX BOOST
- Innlegg: 2223
- Registrert: 24 aug 2003, 01:00
- Sted: Langhus
Det var mye spørsmål og lite hjelp.....Datapaal N526 skrev:er det ikke mulig å få dreid opp nye? det vil jo koste litt, men en badrift som har en del utsyr vil jo kanskje gjøre dette.. En annen ting jeg tenker på når det gjelder forlenging er kast og ubalanse.. hvordan er det på det feltet?
5 om dagen er frukt og grønt, ikke innlegg...
herdingen i plinesen er der problemet kan dukke opp, derfor forlenging av orginale.
Ubalanse er ikke noe problem, det må jo sentreres før sveising...
Petter
1.07.4 på Rudskogen!
1.08.4 på kinekulle (1 gang på banen)
Medlemsnummer N226
1.08.4 på kinekulle (1 gang på banen)
Medlemsnummer N226
- Troll R
- Overload!!!
- Innlegg: 1275
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N02
- Bil: saab 9-3 sc troll r
- Kontakt:
kardang akselservice i kjøttbyen muligens ....
lkp
lkp
medlemm av macarena performance team
Skulle jeg ha flyttet noen plass nå så hadde det blit til TOTEN.....
9-3 sc 2006 modell HIRSCH TROLL R
9-5 sedan 2002 modell Hirsch
2004 modell caddy (servicebil )
http://www.garaget.org/?car=16131" onclick="window.open(this.href);return false;
Skulle jeg ha flyttet noen plass nå så hadde det blit til TOTEN.....
9-3 sc 2006 modell HIRSCH TROLL R
9-5 sedan 2002 modell Hirsch
2004 modell caddy (servicebil )
http://www.garaget.org/?car=16131" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Overload!!!
- Innlegg: 1346
- Registrert: 27 mar 2003, 01:00
- Sted: Sarpsborg
- Kontakt:
Powertrain kan muligens gjøre det, men koster sikkert "endel", http://powertraineurope.com/nor.php
To crash with a Volvo is extremely safe.
... if you`re sitting in a Saab.
... if you`re sitting in a Saab.
- Petter 900 T
- MAX BOOST
- Innlegg: 2223
- Registrert: 24 aug 2003, 01:00
- Sted: Langhus
2000.- pr aksel...gul900_N169 skrev:Powertrain kan muligens gjøre det, men koster sikkert "endel", http://powertraineurope.com/nor.php
Petter
1.07.4 på Rudskogen!
1.08.4 på kinekulle (1 gang på banen)
Medlemsnummer N226
1.08.4 på kinekulle (1 gang på banen)
Medlemsnummer N226
takk for svar petter.. nå veit jeg detPetter-900-T skrev:Det var mye spørsmål og lite hjelp.....Datapaal N526 skrev:er det ikke mulig å få dreid opp nye? det vil jo koste litt, men en badrift som har en del utsyr vil jo kanskje gjøre dette.. En annen ting jeg tenker på når det gjelder forlenging er kast og ubalanse.. hvordan er det på det feltet?
5 om dagen er frukt og grønt, ikke innlegg...
herdingen i plinesen er der problemet kan dukke opp, derfor forlenging av orginale.
Ubalanse er ikke noe problem, det må jo sentreres før sveising...
Petter

Anthonsen Performance[right]Donate[/right]
O - Saab 9-5 B235 Biopower MY98
O - Saab 9-5 B205 MY04
O - Saab 9-5 B235 MY06
O - Suzuki (Bandit) GSF 600n MY99
X - Saab 900 T16 B202 MY84 LH2.2[right]Bilde 2272x1704[/right]
O - Saab 9-5 B235 Biopower MY98
O - Saab 9-5 B205 MY04
O - Saab 9-5 B235 MY06
O - Suzuki (Bandit) GSF 600n MY99
X - Saab 900 T16 B202 MY84 LH2.2[right]Bilde 2272x1704[/right]
- kenny n277
- 1,5 bar
- Innlegg: 470
- Registrert: 25 feb 2004, 01:00
- Medlemsnummer: n 277
- Navn: Ken Roger Bjørgo
- Bil: SAAB 9-3 Turbo x sport combi
- Sted: Arendal
Når jeg laget negativ camber på min RCN bil, da sveiset vi de bare med riktige pinner(forlenget 2,5cm) funker det, å på den er det sveiset sperre å så det haler godt i akslene med full sving å fullt pådrag på asfalt, å det holder.
9-3 Turbo x SC 2008
9-3 turbo 1,8 SS 2003
99 GL (16v turbo) 1984 mod
900 turbo 2 dørs 1986 mod
900 2,1 i 3 dørs 1993 mod
Chevrolet captiva, 2006 mod
Volvo B9M (buss) 1990 mod
9-3 turbo 1,8 SS 2003
99 GL (16v turbo) 1984 mod
900 turbo 2 dørs 1986 mod
900 2,1 i 3 dørs 1993 mod
Chevrolet captiva, 2006 mod
Volvo B9M (buss) 1990 mod
- alex_ander3@hotmail.com
- MAX BOOST
- Innlegg: 3943
- Registrert: 28 apr 2003, 01:00
- Medlemsnummer: 189
- Navn: Alexander A.
- Sted: Drammen
- Petter 900 T
- MAX BOOST
- Innlegg: 2223
- Registrert: 24 aug 2003, 01:00
- Sted: Langhus
Bilen blit totalt 8 cm (80 mm) bredere foran, ikke noe for dere med orginale skjermer...alex_ander3@hotmail.com skrev:Petter: har du noen bilder av det du driver med eller.. Nyskjerrig!
Og helt bra med over 5 grader camber er det vel ikke på gata...
Men det svinger!
Petter
1.07.4 på Rudskogen!
1.08.4 på kinekulle (1 gang på banen)
Medlemsnummer N226
1.08.4 på kinekulle (1 gang på banen)
Medlemsnummer N226