Dyseslange K-jet ?
Moderator: Moderatorer
- AarnesenN313
- 0.7 bar
- Innlegg: 100
- Registrert: 11 apr 2004, 01:00
- Sted: Hurum
Dyseslange K-jet ?
Noen som veit hvor man får tak i sånne slanger som sitter fra "styreenheten" til dysene på en k-jetronic ?
-Anders-
Saab 9-3 2,0t -01 TD04 snurre
Speedparts klistremerke høyre bak
Saab 900 -86
Saab 9-3 2,0t -01 TD04 snurre
Speedparts klistremerke høyre bak
Saab 900 -86
- Vangen N622
- 2.0 bar
- Innlegg: 785
- Registrert: 25 des 2005, 01:59
- Medlemsnummer: 622
- Navn: Marius Vangen
- Sted: Harstad
- AarnesenN313
- 0.7 bar
- Innlegg: 100
- Registrert: 11 apr 2004, 01:00
- Sted: Hurum
Sitter en helt ny fin blå slange på en av dysene så det må jo være noen som forhandler nye. Kanskje Saab har? Får evt stikke på høggern i morgen å lete litt:-) Klarte å lage en liten brist i den ene slangen da jeg skulle ha opp dysene
Sprøtt som fy....

-Anders-
Saab 9-3 2,0t -01 TD04 snurre
Speedparts klistremerke høyre bak
Saab 900 -86
Saab 9-3 2,0t -01 TD04 snurre
Speedparts klistremerke høyre bak
Saab 900 -86
-
- MAX BOOST
- Innlegg: 3628
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N17
- Navn: Børre Midtlien
- Bil: -63 96/-73 99/-76 95
- Sted: Lillehammer
- Kontakt:
Jepp.. Gylden regel når en har K-jet er å ikke ta idem mer enn nødvendig, som f.eks å støtte seg på dem! "knekk-knekk"!
Prøv å få tak i så "nye" som mulig, de eldre er enda værre enn nyere. Satt vel opp til -88 på innspr ihvertfall.
Prøv å få tak i så "nye" som mulig, de eldre er enda værre enn nyere. Satt vel opp til -88 på innspr ihvertfall.
-63 96TT // -73 99 // -99 9-5 LPG // -11 9-3 TTiD
TECH2 // Lawicel & BDM
TECH2 // Lawicel & BDM
- Vangen N622
- 2.0 bar
- Innlegg: 785
- Registrert: 25 des 2005, 01:59
- Medlemsnummer: 622
- Navn: Marius Vangen
- Sted: Harstad
- AarnesenN313
- 0.7 bar
- Innlegg: 100
- Registrert: 11 apr 2004, 01:00
- Sted: Hurum
- Morten-N146
- MAX BOOST
- Innlegg: 2227
- Registrert: 01 jul 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N146
- Navn: Morten
- Bil: NG9-5 Aero XWD/OG9-5 2,3t 2002
- Sted: Lillehammer
Har knekt noen sånne. Skulle ha pris på disse hos Saab men det ville de ikke gi meg da de visste at disse var svindyre. Kjøpte nylonrør hos Tess på Lillehammer og varmet opp og presset på disse selv. Det funket så lenge jeg hadde den bilen. Tror jeg betalte ca 50 kr for de rørene den gangen.
NG9-5 Aero T4 XWD 2010 Hirsch: http://www.garaget.org/?car=333137
OG9-5 2,3t Vector Estate 2002 "Biopower": http://www.garaget.org/?car=35048
OG9-5 2,3t Vector Estate 2002 "Biopower": http://www.garaget.org/?car=35048
- AarnesenN313
- 0.7 bar
- Innlegg: 100
- Registrert: 11 apr 2004, 01:00
- Sted: Hurum
-
- Overload!!!
- Innlegg: 1346
- Registrert: 27 mar 2003, 01:00
- Sted: Sarpsborg
- Kontakt:
du finner GARANTERT noen på skroten.. er jo sånne på ALLE 8v insprøtningsbilene jo:P
Anthonsen Performance[right]Donate[/right]
O - Saab 9-5 B235 Biopower MY98
O - Saab 9-5 B205 MY04
O - Saab 9-5 B235 MY06
O - Suzuki (Bandit) GSF 600n MY99
X - Saab 900 T16 B202 MY84 LH2.2[right]Bilde 2272x1704[/right]
O - Saab 9-5 B235 Biopower MY98
O - Saab 9-5 B205 MY04
O - Saab 9-5 B235 MY06
O - Suzuki (Bandit) GSF 600n MY99
X - Saab 900 T16 B202 MY84 LH2.2[right]Bilde 2272x1704[/right]
- AarnesenN313
- 0.7 bar
- Innlegg: 100
- Registrert: 11 apr 2004, 01:00
- Sted: Hurum
- Magnus N608
- 1,5 bar
- Innlegg: 455
- Registrert: 05 jan 2006, 18:22
- Navn: Magnus Hansen
- Bil: Saab 900 Aero t16 89
- Sted: Hamar