lie_N509 skrev:Grattis, CD er best. Gi litt info om den da

Det er en 1995 9000 CD 2.0 som har rullet 230 000km. Den har to kollisjonsputer, men ingen AC desverre. Lakken er litt stygg enkelte steder, det vil si at det har kommet en del riper. Disse er ikke så dyptgående, så jeg har håp om å få de bort.
Ville egentlig ha en 2.3, men pengene strakk ikke til desverre. Kan forestille meg forsikringen er dyrere også, og muligens forbruket også?
Her er noen dårlige bilder fra annonsen:
Den har desverre en liten rustflekk på bakskjermen som jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre med. Bilen hadde visstnok fått en bulk for mange år siden, og det ble rettet opp og lakkert. Men akkurat der bulken var har det kommet litt rust som sagt

Å pusse det ned, sparkle og lakkere med sprayboks vil bare se helt jalla ut, og ikke har jeg penger til å la noen proffe ta av seg jobben.
Synes forøvrig bilen var litt tungkjørt, pedalene var så ufattelig mye tyngre enn på Audien min, og jeg savnet litt hvordan det var å kjøre den etter å ha kjørt 9k:an. Men men, jeg håper jeg venner meg til det. Jeg skal like å kjøre i den, uansett om jeg må tvinge meg selv til det

Pappa mente den føltes nesten lik ut som den forrige 9k:an som vi hadde, som kun hadde gått 68 000 da vi solgte den.
Fikk den for 38 000, må si jeg synes det var en bra pris

Eller hur?