Jeg var i Tyskland i går, på autobahn.
Naturligvis kjørte jeg det kjerren gikk, men ristingen i bremsene blir verre og verre etterhvert som jeg holder pedalen inne.
Bremsene er vel da modne for skift, tenker jeg, men det var det at bremsene mindre enn fem minutter senere, ved den andre oppbremsingen, oppførte seg likt.
Kan det være slitasje på noe annet der foran?
Så over til neste spørsmål, jeg har en gps, type kenwood som skal kobles til kenwoodspilleren min, og den skal ha et hastighetssignal fra bilen.
Noen som kan fortelle hvordan det funker?
Bremser på 9-5, samt montering av gps.
Moderator: Moderatorer
- ottorasmussen N242
- Overload!!!
- Innlegg: 1145
- Registrert: 10 sep 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N242
- Navn: Otto Rasmussen
- Bil: 2003 Saab 9-5 vector, 2.0t
- Sted: Bergen
Bremser på 9-5, samt montering av gps.
Eier av bla. WIS og EPC, AIC, STM, EAC, TIS2000, SAAB MP.
Også lykklig eier av en Saab 96 v4 - 1700, årsmodell 76, samt en Saabo fra 1967.
Også lykklig eier av en Saab 96 v4 - 1700, årsmodell 76, samt en Saabo fra 1967.
-
- Overload!!!
- Innlegg: 1961
- Registrert: 22 jul 2004, 01:00
- Medlemsnummer: 398
- Navn: Ottar Amdal
- Bil: SAAB 900 T16, 9-5 Estate 2,0t
- Sted: Skjæveland
Sønner ikke hvorfor den skal ha hastighets signal fra bilen jeg.. De er jo en av de greieste funkjonene med en gps jo, De gir deg mer nøyaktig fart enn speedometeret 

900 T16 M89 4d
9-5 Estate 2,0t M05
9-5 Estate 2,0t M05
- Saab900STCR
- MAX BOOST
- Innlegg: 2211
- Registrert: 07 okt 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N652
- Navn: Anders Alkevad
- Bil: Ng900 Turbo
- Sted: Ludvika(Sverige) och Hokksund