på motor så er alle vakuumslanger byttet, rotor + fordeler og plugger byttet (mekonomen + ngk) olje byttet.
turbo er byttet av tidligere eier.
til problemene
når bilen er kald så må den startes flere ganger for å få liv i den (stopper igjen) hjelper ikke å trykke inn litt gass heller, da bare stopper den helt.
må nesten stå å varme motoren i et par min før det er no vits å prøve å kjøre, bare hakker og vil ikke opp i fart ellers, (maks 50 på flata og sånt)
men etterhvert som bilen får temperatur så blir den bedre og bedre, helt til den blir nogenlunde varm da går dne greit (virker relativt svak til å ha 155hk)
(for å ha noe å sammenligne med så kan jeg ligge i 5gir i 90 og trykke gassen i bånn så skjer det liksom ikke noe, tar laaang tid før den går opp i 100+) sperrer på 4500rpm ca og da (dvs stopper helt opp omtrent gir opp rett og slett (vet ikke om sperra skal være sånn))
veldig irriterendes om man vil gi på litt i 1gir, blir skikkelig hakk(ete kjøring) om man glemmer å gire før den sperrer.
har da mistanke om at feilen ( en av de ivaffall

noen tips til nøyaktig hvor

co'n er forøvrig der den skal være (0,5% målt med varm motor) oppgitt verdi er 0,3 til 1%.
si fra om jeg har glemt å oppgi noe