Nå har jeg bytta røra som var ødelagt. Alt av dasbord og det rundt er kobbla ut, og nå har jeg satt det sammen igjen men bilen starter ikke. Det er en kabel som jeg jeg og kongerud ikke fant plass til, den sitter sammen den kabel bunten som går til teninga.
Vi prøvde å spore hvor ledningene gikk hen, og fant da et sted sikringsboksen som passa med noen kabler fra koblinga. Sikringa er nr 23. På beskrivelsen for denne posisjonen står det at det er noe alarm. Så mistenker att det kan ha noe med det å gjøre.
Bensinpompa starter ikke å gå, men når jeg tvangskjørte pompa gikk den. det virker som att det er alarmen som ikke vil koble ut.
hei, varmeaperat registeret på bilen min har begynt å lekke.
Jeg lurer på hvordan dere som har hatt samme problem tidligere har byttet det, jeg har begynt å skru ut litt.
jeg har tatt vek hanskerom å alt av deksler så jeg ser "radiatoren" det er vel den som egentlig er registeret? som da også er lekk, Men hvordan får jeg ut den fra der den sitter. Er rørene som går inn til motor rommet skrud fast på noen måte? eller skal det gå ann å dra de inn i bilen med makt?
Det er disse rørene jeg tenker på

Vil helst ikke ødlegge no så da er det greit å spørre

Det pleier nesten altid å vere noen som har noen gode råd, så jeg takker på forhond